miércoles, noviembre 30, 2011

To China!



可能您不会相信它
采取这些词为真相。
我不可能由我居住它的词显示,但是,一旦我珍惜那个青年时期。

中国、Rusa和所有亚洲人
所有我们是规则的一部分。
我们不可能否认我们的海洋
我们在暴政不可能居住。

给我拥抱,如果您喜欢此,因为我们分享了平静空气和我的脚是象您的根。


Maybe you will not believe it
take these words for truth.
I cannot show by words I lived it,
but once I cherished that youth.

China, Rusa and all asian
All we are part of the rules.
We cannot deny our oceans
we cannot live in misrules.

Give me a hug, if you have liked this,
because we have shared the same air
and my feet are like your roots.

No hay comentarios.: